Sam Ghandchiسام قندچي رژیم اسلامی مسیح علینژاد را «عضو رسمی سیا» معرفی و قانون جدید علیه او وضع می کند

سام قندچی

http://www.ghandchi.com/4320-masih-alinejad.htm

http://isdmovement.com/2022/0822/080422/080422.Sam-Ghandchi-Re-Masih-Alinejad.htm

IRI Calls Masih Alinejad 'Official Member of CIA' and Legislates a New Law Against Her

http://www.ghandchi.com/4320-masih-alinejad-english.htm

مطالب مرتبط: 1     2     3     4     5     6

 

masih-alinejad-new-law

 

حدود یک هفته پیش سخنگوی ستاد امر به معروف رژیم اسلامی ایران بیانیه ی زیر را منتشر کرد:

 

"1 تا 10 سال زندان مجازات ارسال فیلم برای مسیح علی نژاد. علی نژاد عضو رسمی سیا است.» *

 

1. مقام پلیس امر به معروف یک قانون *وضع* کرده است، و بر اساس قانون خودساخته اش علیه یک فرد حکم *قضایی* صادر کرده است، و بالاخره قانون خودساخته اش را *به اجرا* گذاشته است! کل این رویداد گویای واقعیت فقدان جدایی سه قوه در رژیم اسلامی ایران است و امیدوارم مطبوعات بین المللی نظیر «بی بی سی» از حقوقدانان متخصص در این عرصه دعوت کنند تا این بیانیه ی مسخره را مورد بحث قرار دهند!

 

2. خانم مسیح علینژاد در بیانیه این مقام رژیم اسلامی به عنوان "عضو رسمی سیا" نام برده شده است! سی آی اِی یا سازمان «سیا» انجمن دانشجویی نیست که عضو داشته باشد! «سی آی اِی» نظیر هر ارگان دولتی دیگر کارمند دارد، مثلاً سکرتر، و همچنین جاسوسهایی با مأمورتهای سرّی نظیر هر آژانس اطلاعاتی دیگر در دنیا! خانم علینژاد بعنوان یک ژورنالیست برای صدای آمریکا کار می کند که آژانس دولتی دیگری در آمریکا است. نمی خواهم انکار کنم که «سی آی اِی» ممکن است در صدای آمریکا هم جاسوس داشته باشد، اما آنجا شاید آخرین جایی باشد که «سی آی اِی» به جاسوس احتیاج داشته باشد! جاسوسان «سیا» برای مؤسسات دولتی رژیم اسلامی ایران (ج.ا.ا) کار می کنند، همانگونه که مأموران موساد برای رژیم اسلامی ایران کار می کنند، و آنها به گزارش اسراییل و آژانسهای خبری خود رژیم اسلامی، تا کنون چندین نفر را در مراکز اتمی ایران کشته اند! بنابراین این بیانیه ی مقام رژیم اسلامی برای توجیه شکست رژیم اسلامی در برابر موساد و انداختن تقصیر به گردن اپوزیسیون ایران به دلیل قصور خودشان، کاملاً مضحک است.

 

3. تا آنجا که مربوط به حمایت «سی آی اِی» از صدای کسی در اپوزیسیون هر کشوری مربوط می شود، مواردی بوده که از جمله در دوران شوروی سابق، کتاب دکتر ژیواگو اثر بوریس پاسترناک را سازمان «سیا» منتشر و پخش کرد! اما نویسنده نمی تواند مقصر قلمداد شود، اگر که «سی آی اِی» چنین تصمیمی گرفته است! به همینگونه رژیم اسلامی نیز آثار بسیاری از مخالفان دولت آمریکا نظیر لوییس فراخان را منتشر و پخش کرده است!

 

4. شخصاً درباره ی موضوع «سی آی اِی» و اپوزیسیون ایران دو سال پیش در مقاله ای تحت عنوان «سازمان سیا: نامه سرگشاده درباره ی اپوزیسیون ایران»، نوشته ام و حرف تازه ای نیست!

 

5. مردم و اپوزیسیون ایران حجاب اجباری و سرکوب رژیم اسلامی را رد می کنند، و ما می خواهیم که حکومت مذهبی در ایران پایان پیدا کند و اینها تمایلات مردم ایران است و هیچ ارتباطی با هیچ دولت خارجی ندارد! من خود یکی از میلیونها ایرانی بودم که در انقلاب 57 به امید رسیدن به یک بهشت شرکت کردم، اما 43 سال است که شاهد جهنم رژیم اسلامی بوده و در عذابم که حاضر نیستم در ایران زندگی کنم! من هر مقام رژیم اسلامی را که سعی کند مبارزات به حق مردم ایران را بعنوان توطئه ی سازمان «سیا» معرفی کند محکوم می کنم و کاملاً از تلاشهای خستگی ناپذیر خانم مسیح علینژاد حمایت می کنم که ژورنالیستی حیرت انگیز و فعال حقوق بشر بزرگی است!

 

به امید جمهوری آینده نگر دموکراتیک و سکولار در ایران،

 

سام قندچی

IRANSCOPE
http://www.ghandchi.com

10 مرداد ماه 1401
August 1,
2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

متون برگزیده
http://featured.ghandchi.com

متون برگزیده سام قندچی

 

 

برای حزب جمهوریخواهان سکولار دموکرات و آینده نگر ایران
http://www.ghandchi.com/futuristparty/index.html

 

 

 

SEARCH